درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و تو و آدرس nilajoon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 102
بازدید کل : 26894
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

http://tehranloos.zzl.org/mohsen-afshani-1391.zip
من و تو
پنج شنبه 3 فروردين 1391برچسب:, :: 1:55 ::  نويسنده : nila       

خیلی سخته خیلی سخته از عشقیه نفر بسوزی اما نتونی بهش بگی خیلی سخته یه مدت با یکی باشی به خیالاینکه دوست داره اما بعد بفهمی اینا همش ساخته ذهن خودت بوده و اصلا از اولعشقی وجود نداشته اون موقع است که می شکنی نمی دونی چی کار کنی از یه طرفدلت پیش اونه از یه طرف می دونی که دوست نداره مجبوری به اون فکر نکنی چیکار می کنی اون موقع است که یاد این شعر می افتی:
اونی که یه وقتی تنهاکسم بود
تنها پناه دل بی کسم بود
 
تنهام گذاشت رفت
 
رفت از کنارم
از درد دوریش من بی قرارم
خیال می کردم پیشم می مونه
 
ترانه یعشق واسم می خونه
 
خیال می کردم یه هم زبونه
 
نمی دونستم نامهربونه
 
بااینکه رفته اما هنوزم
از داغ عشقش دارم می سوزم
فکر وخیالش همشباهامه
 
هر جا که می رم جلو چشامه
دلم می خواد تا دووم بیارم
 
رودرد دوریش مرهم بزارم
 
اما نمی شه راهی ندارم
 
نمی تونم من طاقتبیارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: